Vlucht verzet - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu Vlucht verzet - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu

Vlucht verzet

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2009 | Australië, Port Douglas

Hallo iedereen!

even een kort berichtje, maar zoals ik al gezegd had was ik van plan mn vlucht te verzetten, en dat heb ik nu gedaan:)
Ik vertrek nu vanuit Sydney op woensdag 17 juni en kom thuis op donderdag 18 juni om 14.15u. Over iets van 6 weekjes dus al, heb ik net iets meer tijd om de oostkust af te reizen en hier nog wat te werken:) Heb nu echt een datum om naartoe te leven, waarop ik definitief naar huis ga. Ik heb het nu hier nog veels te veel naar mn zin, maarja, ik moet toch een keer. En kijk er naar uit jullie allemaal weer te zien:)

Tot dan! kus marloes

  • 07 Mei 2009 - 23:36

    Suus:

    Hee Marloes! Wat goed van je dat je nog even meer de tijd neemt om alles te kunnen zien wat je nog wilt zien! Nu je er toch bent moet je het er ook goed van nemen :)
    Ben net terug van mijn kennismakings avondje met de OWeekrant! Jaja, ik ga dit jaar de OWeekrant doen! Superveel zin in! In de OWee lekker alle verenigingen langs, vanavond zijn we al langs Virgiel, Jansbrug en SRF(christelijke verenging) gegaan. Superleuk!
    Maar jij nog vel plezier daar! Groetjes vanuit Huize Kleyweg

  • 08 Mei 2009 - 10:27

    Nahal:

    Haaaaaaai loes!:)
    Ik had je moeder nog even gesproken, dus ik wist het al;)
    Hoe jammer het voor ons ook is, het is super geweldig dat je het zo ontzettend naar je zin hebt daar! en je doet er goed aan om dan nog langer te blijven, je bent er nu toch;)
    Geniet ervan! en tot heeeel snel!!:D
    Kusjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2009

Back home

16 Juni 2009

Back in Sydney!

05 Juni 2009

Living in paradise

07 Mei 2009

Vlucht verzet

03 Mei 2009

Werk gevonden!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 25731

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Kenia bij AMREF

22 Juli 2013 - 28 Augustus 2013

Argentina & Brasil

25 Augustus 2010 - 20 Januari 2011

Studeren in Stockholm

23 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: