Back home - Reisverslag uit Sydney, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Sydney, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Marloes

22 Juni 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Hier dan echt mijn laatste berichtje, en dit keer gewoon vanuit Delft.
Zoals jullie nu allemaal wel weten ben ik weer thuis in dit koude kikkerlandje, wat nu eigenlijk toch niet heel koud is:p

Het is wel heel erg wennen, iedereen nederlands te horen praten, aan de goede kant van de weg te fietsen en weer mijn eigen bed en zelfs een kast te hebben!

Maar ik vind het wel heel erg leuk jullie allemaal weer te zien en gezien te hebben. Iedereen onwijs bedankt voor de geweldige surprise party!! PPC onwijs bedankt en iedereen die er was ook natuurlijk! Had echt niks verwacht, en dit doet me wel beseffen dat het hier ook allemaal best leuk kan zijn, en jullie reizen tenminste niet na een paar dagen weer door:)

Ga me hier dus wel weer vermaken denk ik, al kijk ik alweer uit naar mn volgende reis!

xx Marloes

• 22 Juni 2009 - 18:36

Nahal:

ik stel voor dat je gewoon hier blijft:P
    Haha kusjessss

• 22 Juni 2009 - 19:51

Anne:

Ik ben er ook voor dat je maar gewoon in Nederland moet blijven. Is toch niks mis mee ;)
    Enne, ik vond het ook super leuk je weer te zien, wel ff wennen weer hoor!!
    Tot snel! xx

• 23 Juni 2009 - 06:25

Marius, Carla, Tim:

Lieve Marloes,
    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt gehad in Australie, knap dat je alles zo in je eentje hebt geregeld. Maar we zijn toch ook weer erg blij dat je nu weer bij ons thuis bent.