MIddle of nowhere tussen de wildlife zonder bereik - Reisverslag uit Sydney, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu MIddle of nowhere tussen de wildlife zonder bereik - Reisverslag uit Sydney, Australië van marloesopreis123 - WaarBenJij.nu

MIddle of nowhere tussen de wildlife zonder bereik

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Sorry! ja ik weet het, ik moet nodig weer even wat op mn weblog schrijven, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Er is alweer veel gebeurd, gewwoofd last week en nu weer op kangaroo island. Zit nu echt tussen het wildlife op een wildlife sanctuary waar ze gewonde dieren opvangen, dus bijna alles is tam en cackatoos komen op je hoofd zitten enzo. OKee, ik moet het helaas heel kort houden, zit hier samen met 5 andere duitse backpackers, en vandaag schapen geschoren. Tenminste, er kwamen scheerders en wij moesten de wol opruimen enz.

Helaas verder totaal geen bereik hier, dus probeer me niet te smsen of wat dan ook, je krijgt iig geen antwoord:P

Verder ben ik nu een beetje aan het denken wat ik met kerst en oud&nieuw ga doen, en denk dat ik naar Sydney vlieg. Toch wel erg leuk om daar weer veel 'oude bekende' te zien:)

Nouja, als ik meer tijd heb zal ik een hele uitgebreide weblog schrijven! zeker.

En jullie allemaal, een hele fijne Sinterklaas! (ja, dat ga ik dan weer wel missen, de chocolade kruidnoten included:P)

Ik schrijf snel meer! kuss en groeten uit de middle of nowhere, Marloes

  • 03 December 2008 - 09:12

    Lisanne:

    Heey Marloes, zo te horen heb je het idd erg druk ;) hoog Mcleods Daughters gehalte daar?!?hopelijk binnekort weer een lang verhaal! veel plezier daarzo!!kus Lisan

  • 03 December 2008 - 11:49

    Edmee:

    :-D
    Heb net cadeaus gekocht voor het ruilspel wat we morgen spelen. Ga je wel missen hoor! Ik kan er helemaal inkomen dat je met kerst & oud&nieuw naar Sidney wil vliegen! Wel een duure maand dan?
    Hopelijk snel weer een lang verhaal!
    liefs Edmee

  • 03 December 2008 - 12:17

    Daniel:

    Schapen scheren is chaeph

  • 03 December 2008 - 12:30

    Liesbeth:

    Wat een haast allemaal zeg! nou ik zal aan je denken als ik geniet van die overheerlijke choclade kruidnoten:) want ik ben het roerend met je eens.
    Schapen scheren heb ik ook een keer gedaan, kwas alleen lang niet sterk genoeg om z'on schaap te scheren.
    /in nederland is het hartstikke koud!
    wordt er helemaal gek van.
    maar de sinterklaas sfeer zit er alweer goed in. xxxx liesbeth

  • 03 December 2008 - 14:13

    Barbara:

    Heei chickk
    Ik zal eens kijken voor je of ik wat lekkers over de post kan sturen naar je ;)
    Veel plezier daar!
    Liefs

  • 03 December 2008 - 19:11

    Nahal:

    Haaaai Loes,

    nou wat ben je druk druk:P
    Ik hoop snel weer op een lang verhaal op je weblog;)
    Kan niet wachten
    kusjee Nahal!:D

  • 04 December 2008 - 11:19

    Sanne:

    Wow, je bent al helemaal geintegreerd daar down under! Wat cool dat je zo dicht bij al die dieren kan komen, en ook dat je het gewoon doet! Ik hoop dat je iets leuks vindt om te doen met kerst, dat lijkt me wel fijn. Maar jou kennende ga je daar iets moois van maken. :)
    Vanavond, zoals Edmee al zei, Sinterklaas met Chalos, wordt leuk!
    Afgelopen weekend hadden we Asoposgala, superleuk, maar er miste toch echt iemand!!
    Enjoy!

    Heel veel liefs Sanne

  • 05 December 2008 - 19:01

    Sint En Piet:

    Lieve Marloes

    Sint en Piet zijn weer in Nederland aangekomen
    En hebben ook voor jou een kado’tje meegenomen
    Ze dachten nog: zo’n arme student
    Die wordt maar al te graag verwend
    Ze hebben het toch al niet zo breed
    Met al die feestjes, t’is op voor je het weet
    Maar waar ze ook keken en zochten
    Geen Marloes te bekennen op hun tochten
    Ze werden toch wel een beetje boos
    Jongens, wat is hier toch loos?
    Toen hebben ze uit betrouwbare bron vernomen
    Marloes, die heeft de benen genomen
    Ze is op stap, moederziel alleen
    Helemaal naar Australië, daar ging ze heen
    Het was een droom: lekker gaan back packen
    En het hele land door gaan trekken
    Maar Marloes, dan heb je nu wel pech
    Want Sint en Piet zijn zo weer weg
    En je kado, jammer maar helaas
    Dat gaat weer mee terug met Pieterbaas
    Die bewaren ze voor de volgende keer
    Want in 2009 komen ze weer.
    Wat ze je wel geven lieve meid
    Dat zijn de beste wensen voor een hele fijne tijd.

    Sint en Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2009

Back home

16 Juni 2009

Back in Sydney!

05 Juni 2009

Living in paradise

07 Mei 2009

Vlucht verzet

03 Mei 2009

Werk gevonden!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 25722

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 15 Augustus 2014

Stage in Kenia bij AMREF

22 Juli 2013 - 28 Augustus 2013

Argentina & Brasil

25 Augustus 2010 - 20 Januari 2011

Studeren in Stockholm

23 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: